Pages

Monday, July 14, 2008

给他们的情书 ~

虽然我最后还是回到了他们的怀抱, 但是我依然想把我写给他们一个短短的情书 post 在我的 blog 里 因为我写的每一句都是我心里的一些话 ~


给:

Shui Mui @ Yann Ling,
刚刚开始认识你的时候, 你有点酷酷的。真的没有想到你是那么的爱讲话, 有时后还蛮长气的。 哈哈! 但是无可否认的是, 不知不觉你以经成为了我的好知己。虽然你外表看起来好像不是很成熟, 但是我知道你是个很懂事的人。
以后就不能每天和你斗嘴了。 你也再不会常常听到我叫你肥婆了, 开心吧?我会很想你的。

Wey Wei,
我和你一样,是个很爱讲笑话的人。 好听一点就是幽默, 难听一点是“三八”。哈哈! 吹牛王这个称号, 非我们莫属了!
真的很佩服你。 看到你每天这么忙碌的, 有接不完的电话, 永远做不完的东西,你还是可以应付得来,你真能干!继续奴力吧,加油!你很棒的!

Suzan,
虽然认识你不久,但是我蛮喜欢和你聊天的。你给我的感觉是很亲切,还有超可爱的!我想可以有你这么的一个朋友是很不错,很幸福的。很开心可以认识到你。^^

Siok Wei,
你很勇敢哦。从 Account 跳去 Marketing. 看到你每天也是忙忙碌碌的,连我也感受得到你的付出和努力。又是一个好榜样 :) 我相信你以后一定会很成功的 ~ 加油加油!

Terri,
Oh Terri sweetie, I’ll miss you dearly. You are such a nice person. I really enjoyed chatting with you because you always got something to share with us. I can learn a lot from you too as you have a wide knowledge and experience. Take care ya ~ Drink more water not coffee, go for biscuit instead of cigarette. Ok ok, I know you hate it :p

Mdm Mah,
Mdm, I feel so sorry that I have to leave so soon. I’d definitely stay until you got a new assistant if I can do so. I hope you’ll get a new assistant very soon. Thanks for all your patience and guidance. You are a good superior.


If you were to ask me which company is my favourite so far, without doubt I’d say it’s Bizzy Body. You all have given me a truly enjoyable and happy working environment for 8 months. It’s going to be one of my precious memories.

我真的很舍不得你们。 但是人生就是这样,有相聚,有分离。。我一定会很想你们。。

P/s: If I have any wrong grammar or words in Chinese/English, so sorry ya ~ :P

Hugs,
Joey


这就是他们 "疼" 我的方式了
This is how they "sayang" me ><


这就是我们疼他的方式
And this is how we "sayang" her XD



搞到他偶尔会疯掉 ~
At times, it makes her mad ~


但我们依然在同一条船上 ~
But we are still rocking on the same boat ~

2 comments:

  1. 我來也...竟然給它po上來了,完了啦,要找個地方躲起來囉!

    我們是超開心你回到我們懷抱的,有你我才有伴繼續我們幽默搞笑二人組...呵呵呵

    ReplyDelete
  2. 嘻嘻!我还想 post 你们回我的 e-mail. 不过我怕别人读的时候会起‘鸡皮’..
    哈哈!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...